خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان بذر گل بذر صیفی بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان گل صیفی بذر گیاهان دارویی

فروش بذر سبزی ویونجه در اصفهان

آدرس اینستاگرام

فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان بذر گل بذر صیفی بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان گل صیفی بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان  بذر گل  بذر صیفی  بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان | گل | صیفی | بذر گیاهان دارویی 09132163404

خرید بذر خارخسک در اصفهان

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ

 

 

خرید بذر خارخسک در اصفهان

 

 

 

خارخسک از جمله گیاهان دارویی و علفی است که به صورت یکساله کشت می شود. این گیاه خواص دارویی و درمانی دارد. دارای ساقه هایی خوابیده ای است که معمولاً انشعابات گسترده ای بر سطح خاک دارد خارخسک پوشیده از تار است.

برگ های خارخسک معمولا به شکل نامساوی و متقابل می باشند که مرکب از برگچه های کوچک و ریز می باشد. این گیاه دارای میوه ای چهار بخشی و نرم می باشد، قسمت های چندگانه میوه این گیاه به هنگام رسیدن از هم پراکنده و جدا می شوند، رنگ میوه خارخسک سبز مایل به زرد می باشد، میوه آن بدون بو و طعم خاصی است. همانطور که از اسمش پیداست خارخسک دارای خارهای تیزی است که به هنگام لمس گیاه باعث زخمی شدن دست می شود. گل های این به شکل منفرد، کوچک و به رنگ زرد می باشد.

 

فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان

 

 

این گیاه از جمله علف های هرز با ارزشی است، که به صورت خودرو در کنار سایر محصولات گیاهی رشد می کند.

خارخسک از طریق بذر تکثیر می شود. توجه داشته باشید که بذرهای تازه این گیاه از خود خواب نشان می دهند به همین دلیل کاشت بلافاصله بذرهای رسیده باعث می شود که این گیاه جوانه زنی کمی را تجربه کند، به همین منظور در پاییز و زمستان خواب آنها طی می شود و در فصل بهار و اوایل تابستان شروع به جوانه زنی می کنند. برای کشت بذری خارخسک  پس از آماده نمودن زمین بذر را در زمین بکارید و آبیاری کنید، توجه داشته باشید که خاک موردکشت مرطوب باشد و تا زمان جوانه زنی باید مرطوب نگه داشته شود.

پس از مدتی گیاه جوانه می زند و رشد خود را آغاز می کند.

فاصله کاشت گیاه بین 20 تا 40 سانتی متر می باشدبذرها را در عمق 2 تا 4 سانتی متری بکارید.
خارخسک برای رشد به خاک غنی و متوسط نیاز دارد.از جمله گیاهان مناطق گرمسیری که برای رشد به دمای زیادی نیاز دارد. گلدهی این گیاه از اواسط فصل بهار شروع می شود و تا اواسط فصل پاییز ادامه دارد.
خارخسک به آبیاری متوسط و در عین حال منظمی نیاز دارد. این گیاه ریشه های فرعی زیادی دارد و همین عامل سبب جذب رطوبت در خاک های کم آب می شود. خارخسک از جمله گیاهان آفتاب دوست است که برای رشد به نور زیاد خورشید نیاز دارد.

خواص و فواید گیاه خارخسک :
خارخسک یک ادرار آور طبیعی است و به عنوان یک ادرار آور طبیعی عمل می کند، التیام درد و التهاب با خارخسک، خارخسک برای کاهش قند خون، خارخسک برای کمک به مبارزه با سرطان،
خارخسک برای درد قفسه سینه (خارخسک برای اگزما، درمان  اگزما، درمان ناباروری زنان، خارخسک قدرت، سرزندگی و استقامت بدن را بازسازی می کند،  خارخسک برای بهبود سلامتی قلب

 

  • فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان

خرید بذر خارخسک در اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی