خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان بذر گل بذر صیفی بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان گل صیفی بذر گیاهان دارویی

فروش بذر سبزی ویونجه در اصفهان

آدرس اینستاگرام

فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان بذر گل بذر صیفی بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان گل صیفی بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان  بذر گل  بذر صیفی  بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان | گل | صیفی | بذر گیاهان دارویی 09132163404

فروش بذر زردک در اصفهان

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۰ ب.ظ

 

 

فروش بذر زردک در اصفهان

 

زردک یکی از سبزی های مشهور و مهم دنیا است. زردک متعلق به ردیف چتریان است و زردک ریشه متورم آن بصورت سبز متورم گردیده است.

زردک گیاهی است دوساله ولی بعنوان سبزی یک ساله در برنامه سبزی کاری قرار می گیرد. این گیاه در سال اول تولید یک سیستم یک ریشه جذب کننده گسترده و عمیق می کند که بعداً آن ضخیم و پراز غذای می شود. برگ هایی که در سال اول بوجود می آیند بصورت روزت می باشد.

 

فروش بذر زردک  سورت  در اصفهان

 

 

 

 

فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان

 

زردک در سال دوم شاخه گل دهنده بوجود می آید، این شاخه از قسمت ریشه خارج می شود.

زردک جز سبزی های فصل سرد می باشد. بنابراین طالب آب و هوائی معتدل و سرد می باشد. در حرارت کمتر از12 درجه سانتی گراد رشد زردک کم کم متوقف می گردد و این امر باعث کمبود رنگ در ریشه آن می شود.

زردک برای رشد سریع و تولید ریشه های کشیده و ضخیم احتیاج به زمینی می باشد که سبک بوده از نظر مواد غذایی و هوموسی کاملاً غنی باشد.

کود حیوانی را حتماً باید به کشت قبلی داد تا موقع کشت زردک کاملاً پوسیده شده باشد. بر اثر آزمایش های فراوان به این نتیجه رسیده اند که دادن کود حیوانی تازه به زمین و کشت بلافاصله زردک موجب منشعب شدن ریشه آن می گردد.

در مناطق که دارای زمستان های سرد می باشد کشت آن بلافاصله بعد از یخبندان های شدید بهاری صورت می گیرد. در مناطق و نواحی گرم که دارای زمستان های معتدل و خنک می باشد کشت زردک در خزان و در زمستان انجام می شود. خطوط کشت باید 30-40 سانتی از یکدیگر فاصله داشته باشد.

فاصله دو بوته روی خطوط کشت زردک باید 5-10 سانتی در نظر گرفته می شود. تعداد بذر مورد نیاز بین 6-5 کیلو گرم در هکتار می باشد.

بذر زردک باید در عمق 1-2 سانتی خاک کاشته شود. بذر زردک خیلی کند جوانه می زند و ممکن است جوانه زدن آن یکی دو هفته طول بکشد. وجود رطوبت کافی در فصل رشد زردک بسیار مهم است. تحت شرایط رطوبت کم خاک ، طعم زردک بسیار تند و شدید می گردد و در خاک های با رطوبت زیاد و ماندابی ریشه ها کم رنگ می گردند.

 

  • فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان

فروش بذر زردک در اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی